miercuri, 21 septembrie 2011

O sa mai am un baietel....

Da da ...asa dintr-o data trebuie sa va spun ca, in decembrie, voi naste cel de-al doilea baietel....Inca nu ne-am hotarat ce nu ii vom pune, insa stim ca o sa poarte tot un nume cu R....Cum s-a intamplat?....Sincer...nu a fost ceva programat....Si tot sincer va spun ca, atunci cand am aflat ca sunt insarcinata am vrut sa renunt la el....Dumnezeu nu mi-a dat voie...o sa va spun povestea in alta postare....Asa ca familia mi se va mari, iar eu voi deveni soacra cu doua nurori....

Un comentariu:

  1. Raluca,
    am trait surpriza de a te vedea nascand din nou, in apa, in maternitatea noastra, cel de-al doilea baietel.
    Am rasfoit blogul tau si am simtit ca, in viata ta s-au intamplat lucruri care ti-au creat un disconfort, la un moment dat, dar acest lucru nu s-a vazut in cadrul zilelor de spitalizare.
    Ai fost o mamica fericita, poate mult mai fericita decat majoritatea, intrucat langa tine aveai cei doi micuti flacai si sotul.
    Am rasfoit blogul, pe care il stiam inca dinainte de a naste si am admirat stilul de scris al unui jurnalist, care imbina sentimentele de mamica cu cele profesionale.
    In anumite randuri, am simtit un anumit blocaj, poate comun celor care sunt destinati sa scrie si cuvintele tale nu isi aveau cursul. Rrau ezitari fiindca a aparea un blog personal in bara unui site oficial. Putea fi o reclama sau mai degraba, poate ai simtit ca ceea ce ai scris pana acum cu drag, ar trebui sa ia o alta conotatie.
    Sub nicio forma, Raluca!
    Tu in acest blog esti o mamica care ai nascut de doua ori in maternitatea noastra, iar alegerea ai facut-o cu buna stiinta si incantare.
    Esti o mamica, aidoma altor mamici care vor naste in Isis si care au nascut in Isis.
    Asa cum tu, dimineata, deschizi anumite site-uri pentru a te informa, relaxa, pentru a afla ce se ma intampla, exact acelasi lucru fac si alte mamici, Raluca!
    Tu esti modelul femeilor care au o profesie si s-au dedicat mult timp carierei, dar pentru o anumita perioada, pana cand iti gasesti echilibrul dintre sentimentele materne in care abunzi momentan, cele de sotie si cele profesionale, au facut o pauza!

    Raluca,
    Esti FEMEIE!
    Esti TANARA!
    Esti PUTERNICA!
    Esti MAMICA!
    Esti SOTIE!
    Si nu in ultimul timp, esti OM, esti jurnalist, care ai scris din placere!
    Suntem convinsi ca, un bun jurnalist scrie cel mai bine,atunci cand SIMTE.

    Tu ce simti?

    Te imbratisam, cu sentimente speciale pentru tine,
    NOI...

    RăspundețiȘtergere