miercuri, 21 septembrie 2011

Un nou inceput

Offff, Doamne Dumnezeule....cine se gandea ca viata asta poate fi atat de cruda uneori....De multe ori esti pus in situatii cruciale....Pe scurt....am inceput sa scriu aici anul trecut, cand il asteptam pe Rares....ma pregateam sa nas la Isis....pot spune ca am inceput sa scriu din obligatie...lucru care, pe parcurs a devenit placere...din pacate, la aroximativ un an de postari...cineva a luat decizia ca acest blog nu mai trebuie bagat in seama...asa ca am stopat postarile...Zic eu ca am facut cea mai proasta alegere....ca am ranit, am dezamagit persoane care m-au ajutat sa aduc pe lume cel mai frumos dar primit de la viata asta....Regret nespus momentul in care am zis STOP postarilor.....
Sper sa imi pot repara greseala cat de cat si sa mai ajung, catusi de putin, la inima celor pe care i-am suparat....
Asa ca, incepand din aceasta seara, de 21 septembrie, o seara plina de durere pentru mine, m-am decis sa umplu, din nou, paginile acestui blog....este posibil sa nu ma citeasca nimeni, dar si asa, eu o sa scriu...o sa imi fac un fel de jurnal....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu